Ondanks dat we er alles aan doen om de e-mails die we verzenden goed bij de ontvanger af te leveren komt het helaas bij Outlook.com-, Hotmail-, Live- of MSN-e-mailaccount gebruikers voor dat een e-mail niet aankomt.
Dit heeft te maken met nieuwe privacy instellingen van Microsoft. Hieronder lees je wat je kunt doen om belangrijke e-mail van de verhuurder verzonden via een ..@mvgm.nl e-mailadres toch te ontvangen.
Mochten deze suggesties onverhoopt ook niet helpen, dat kan je het beste opnieuw inschrijven met een ander e-mailadres.

Controleer je map Ongewenst
Meld je aan bij Outlook.com,
Klik op Ongewenst in het linker kader, controleer of een gemiste e-mail in deze map staat.
Als je hier berichten ziet die bezorgd hadden moeten worden in je Postvak IN, vink je de betreffende berichten aan en klik op de knop Niet ongewenst.

Voeg het e-mailadres toe aan je lijst Veilige afzenders.
Klik op het tandwiel icoon
Kies voor Opties Onder Ongewenste e-mail voorkomen
Klik op Veilige en geblokkeerde afzenders
Klik Veilige afzenders
Typ in het tekstveld het e-mailadres of domein waar je altijd e-mail van wilt ontvangen (…@mvgm.nl)
Klik dan tenslotte op Aan lijst toevoegen >>

open

LET OP Outlook.com-, Hotmail-, Live- of MSN-e-mailaccount gebruikers!! Outlook heeft privacy instellingen aangepast in de strijd tegen spam. Helaas zijn er nu ook gevallen bekend waarbij e-mail afkomstig van @mvgm.nl in de spamfilter terecht komen. Bekijk hier wat je kan doen om geen belangrijke e-mail te missen.

Lees verder